Det absolut mysigaste som finns tycker jag...

Det absolut mysigaste som finns tycker jag är på morgonen när Nike har vaknat och får sin morgon välling, hon ligger alltid och pillar mig i ansiktet eller i håret och små ler hela tiden och pratar man med henne får man små ljud tillbaka! Hon är bra underbar min lilla tjej. 7 månader har hon hunnit bli och hon rejsar numera runt i sin gåstol om dagarna! När blev hon så stor undrar jag? Jag kan få lite ångest för att tiden går så fort.. jag hinner inte med! Idag ska trollet få vara med sin farmor undertiden vi åker in till stan, vi måste verkligen köpa ny overall till lillan! Ganska skönt att få gå på stan utan barnvagn, jag blir alltid så irriterad på alla som står i vägen så man inte kommer förbi! Nu har lillan somnat igen, tur att hon gillar o sova precis som mamma o pappa sin! Nu är frågan om jag också ska sova en stund till eller om jag ska gå upp? Somnar jag om kommer jag vara tusen gånger tröttare när jag vaknar! Äh, jag kliver upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0