Klädjakt!

Idag har vi varit på stan mest hela dagen. Vi har letat efter en overall till Nike, den hon har nu är i fleece och inte alls särskillt vind tät. Eftersom hon börjat åka mycket pulka och sitta mycket upp i vagnen vill jag ha något mer tåligt. Lättare sagt än gjort! Herregud säger jag bara, 1000 spänn för en overall som hon kan ha i max 2 månader.. Aldrig i livet att jag köper en sån. H&M, kappahl och lindex hade inte mycket att hurra för men tillslut bestämde jag mig för att köpa en rosa overall från lindex, den var dessutom på rean så den kostade mig bara 149 kr. Så den fick det bli, jag får köpa en finare och mer rejäl när hon börjar kunna gå och leka i snön!

Imorgon ska vi åka ner till mamma och hälsa på, kanske kolla om vi hittar nått fint på Kläddax. Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag hittar en overall där.. Haha!

Bjuder på en bild som jag tog med webcamen på den nya datan :)




Kommentarer
Postat av: Frida

Du är världens finaste! <3 Åh, saknar!

2011-01-03 @ 09:59:00
URL: http://mammanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0