Mitt humör?

Monstret har grinat och härjat några timmar nu på kvällskvisten. Hon somnade som en stock vid 20 tiden, och vaknar en timma senare och är skogstokig! Undra vad det är som stör henne? Tänk om hon kunde prata vad mycket lättare allt skulle vara då. Nu har man ju ingen aning, hon var inte hungrig och torr blöja hade hon!
Jag tror nog det är tänder på g.

En sak jag funderat mycket på är om bebisar får växtvärk? Det måste dom ju få med tanke på hur fort dom växer.

Jag minns själv när jag var ca 6-7 år och vaknade på nätterna och hade ont i benen. Det var hemskt. Jag hoppas inte Nike har så ont. Stackars liten!
Nu ska jag krypa ner med henne och hoppas på att det inte blir några fler skrik timmar denna natt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0