Låååång dag!

Jag känner på mig att detta kommer att bli en lång och tråkig dag. Det är grått och trist ute! Jag skulle behövt städat och duschat men jag myser hellre med gofisen min. Man kanske skulle ha gett sig på ett bak? Men vad ska jag baka? Åh ibland känns allt så jädra jobbigt och iblnad är det så pissigt tråkigt att vara ensammen hela dagarnna.. eller ensammen är jag ju inte, men det skulle vara trevligt med lite vuxet sällskap.

Nu ska jag leta reda på några goda recept för här ska bakas :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Vet precis hur du känner =/ Man känner sig lite daddig när man går hemma dag ut och dag in och bara pratar med en bebis...hade varit skönt att få svar ibland.

Men som sagt vi får dra ihop en mammalunch snart =)

2010-10-06 @ 14:09:50
Postat av: Sofia

Börjar det vara dags för den där promenaden snart? :)

2010-10-06 @ 16:06:05
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: madde o livia

bjud oss på fiiiiiika =)

2010-10-06 @ 16:27:50
Postat av: Therése

Men kan vi inte hitta på nått nån dag då? Träffas alla mammorna på fika kanske? =)

2010-10-06 @ 18:16:33
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0