Svetten rinn..

Jag känner mig lite stressad. Alltså jag fattar inte, hur än jag bär mig åt blir jag alltid stressad i slutänden JÄMT! Nike är iaf påklädd och redo för att möte höststormen. Jag sitter här i trosor och tshirt och funderar på vad jag ska ha på mig?

Vi ska iallafall in till stan en snabbis och byta en pyjamas som Nike fick av mormor, vill ha den en storlek större! Sen ska vi upp på jobbet en sväng och träffa Angelica en snabbis, det var flera år sedan jag träffade henne! Sen vankas det tydligen fika hemma hos Therése ocg Joline på Frösön. Det tackar man ju inte nej till :) Får IKKE glömma att köpa en hårfärg som jag måste tjoffa i senare ikväll, måste ju se ut som folk i huvvet och det gör jag inte nu.. grymt missnöjd med min nuvarande dassiga färg med ca 2 cm utväxt. SKITSNYGGT JU!!

Nä här jag inte tid att sitta längre, måste lägga på ett kol. Hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

UPPDATERA!!! :D

2010-12-08 @ 20:25:17
URL: http://mammanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0