Veckorna går foooort.

Hehe, såg att det var rätt många stavfel i förra inlägget, det blir lätt så när man ska försöka underhålla en bebis samtidigt som man skriver :)

Denna dag har än så länge gått i en rasande fart. Vi låg och drog oss länge och bara möös. Men sen fick det vara nog, Nike ville upp och leka så så fick det bli! Sen ringde det på dörren och där stog mamma, hon hade med sig Ben&Jerrys och lite grejor till Nike.. hon blir verkligen bortskämd min lilla unge ;) Nu ska vi göra oss i ordning för en sväng in till staden pappa P behöver klippa sig och sen åker vi till Krokom. Robin, systers kille fyller år idag´. Mamma ska laga hans favvo mat, vilket är mammas goda köttfärsgratäng. Jag förstår att han är tokig i den för den är goood :) Sen blir det ju såklart tårta, inget kalas utan tårta!!


Mammagruppen: Jag tycker att det låter som en bra ideé :) Passar dock bäst nästa vecka för min del! Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0