Äntligen FREDAG!

I förmiddags var målaren här och målade fönstren, gick betyldigt fortare än jag trott. Så nu har jag strykt och hängt upp gardiner. Så nu är det snyggt i alla fönster. Vi skulle igentligen ha träffat Föräldragruppen idag kl 14, men jag har en liten tjurunge här hemma så vi skippar träffen idag. Hon får va tjurig hemma istället, det är bättre! Vi ska iaf göra oss en tur till Barnenshus och inhandla en fäll och ett par Lundemyr strumpisar :)

Funderar på om jag ska byta till sittdelen med en mjuklift istället för liggdelen? Liggdelen börjar redan nu kännas lite för trång, och nu när mer kläder + åkpåse ska ner så känns det som det blir på tok för trångt! 
 
Patrik jobbar denna helg, eller iaf halva. Lördag-Söndag! Skit trist tycker jag. Jag är ju hemma hela veckorna och längtar efter helgen då Patrik är ledig. Nu får jag vänta ända till nästa helg. Aja, det blir ju pengar! Appropå nästa helg så fyller mamma 50 år då. Och det ska såklart firas :) Dock inget party utan bara en mysig dag med familjen, så som mamma vill ha det :)

Ikväll ska jag försöka svisha ihop en snickerskaka och sen blir det idol och kanske nån film. Om vi orkar.. det är tufft att vara småbarnsförälder! Ibland iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0