Smakportion

Efter jag och Patrik hade ätit middag så fick Nike en liten smakportion bestående av Morot och Potatis. Det ar väl inte sådär jätte mumsigt tyckte hon, det blev endel konstiga miner haha! Batteriet i kameran dog så vi fick inga bilder, men i morgon tänkte jag att hon skulle få testa gröt. Hoppas damen tycker det smakar bättre!

Jag är så jädra stolt över min dotter, hon är verkligen det bästa som hänt mig. Skulle inte klara mig en dag utan henne. Hon gör mig såå glad! Sen är det väl bara ett stort plus att hon är världens snällaste och lättsammaste lilla donna. Mycket kan ju ändras men dom här 4 månaderna så har det inte varit något tjorv. Hon sover hela nätter och har gjort i princip från dag ett.. Hon börjar dagen med ett leende och avslutar dagen oftast med ett.


Kommentarer
Postat av: Frida

underbart!

2010-09-21 @ 21:49:32
URL: http://medtvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0