Söndag 19 September

Idag har vi inte gjort mycket. Nike vaknade runt halv 9 i morse då flyttade hela familjen över till soffan där har vi legat mest hela dagen. Vi har kikat på film och käkat kladdkaka med grädde OCH glass. Vid 3 tiden blev vi trötta så vi bäddade ner oss i sängen och sov ett par timmar :) Skönt att vila sådär på dagen tycker jag! Nu på kvällen har vi röstat och käkat tacos framför teven..

Nike sover sen en timma tillbaks och vi sitter och följer valvakan. Imorgon kommer förhoppningsvis svärmor och hjälper mig syr gardinerna till Nikes rum. Ska lägga ut bilder när det är klart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh äntligen har du börjat blogga! Nu får jag veta mer om vad som händer med er där uppe :)



Villken mysig dag ni har haft, så kunde jag och Håkan också ha det när Wiggo var mini, nu är det omöjligt! hahaha!



Puss mitt hjärta!

2010-09-20 @ 07:45:49
URL: http://medtvillingar.blogg.se/
Postat av: Therése

Va kul att du bloggar! Roligt att läsa. =)

Vi måste ta och dra ihop en träff med alla mammor snart igen innan Anna flyttar också. =)

2010-09-20 @ 11:08:56
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0