LISTA!

När fick du reda på att du var gravid? 14 sep 2009
Hur gammal var du?  21
Hur tog din partner det?  Bra såklart :)
Mådde du mycket illa?  JA!
Hade du mycket halsbränna?  Nej
Var du känslig?  Japp
När kände du bebisens första sparkar?
Var du ofta orolig? Ja!
Sparkade bebisen mycket? Nje, bökade mest!
När började du läcka bröstmjölk? Aldrig!
Fick du bristningar? Japp
Blödde du någon gång? Nej
Hur många Ultraljud gjorde du? 1
Hur ville du att din förlossning skulle se ut? Vet ej
Hur började din förlossning? Vattnet gick
Hur många timmar tog din förlossningen? Från första riktiga värken tills hon var ute 7,5 tim
Födde du vaginalt eller med kejsarsnitt? Vaginalt
Hur mycket var du öppen när du kom in? 4 cm
Vilken smärtlindring tog du? Lustgas och ryggbedövning
Dragen med sugklocka? Nej.
Hur lång tid tog det att krysta ut bebisen? 20 min
Blev det komplikationer?  Nej
Vad tyckte du var jobbigast? Att jag hela tiden trodde jag skulle skita på mig, men det gjorde jag inte :)
Var du rädd för något? Att bebisen inte skulle må bra
Skrek du? Japp!
Hur många var inne i förlossningsrummet? 4 st
Hade du någon nära med dig? Patrik såklart
Vilken vecka födde du i? 39+1
Vad var vikt och längd på bebisen? 3660 g och 51 cm
Ammar du? Dom fem första veckorna sen funkade det inte längre.
Hur gammal är bebisen nu? Nästan 4 mån
 Vad tyckte du om förlossningen? Skit bra. Jag kan göra om det imorgon igen :)

När kommer nästa barn? Vet ej

Kommentarer
Postat av: Maria

va kul med en blogg Gisse :)

2010-09-20 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0