Bättre idag!

Jag mår mycket bättre idag, känner nästan inte ens av att jag varit sjuk. Nike har inte spytt något än, undra om hon kommer göra det eller om hon klarar sig?

Mår faktiskt såpass bra så jag är städsugen, hör och häpna! Ikväll ska vi ha fredags mys, vi ska göra hemmagjord pizza och bara mysa.. och extra mysigt blir det ju om det är rent och fräscht hemma!
Just nu har vi våran bovärd på besök, han fixar avloppet i köket. Det har varit tvärstopp så jag har inte kunnat använt mig av vattnet i köket, så ni kan ju tänka er hur mycket disk det har blivit.. vi har ju ingen diskmaskin heller. Så det ska bli skönt att få diska upp allt och göra snyggt på diskbänken igen!


Åh, jag är så fruktansvärt sugen på att slänga iväg en beställning till Ellos, man får 50% på den dyraste varan och 2 snygga handduks sett om man beställer nu! Och det erbjudandet vill man ju inte missa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0