Onsdag!

Äntligen börjar Nikes blivand rum ta form. Vi har väl inte haft sådär jätte brottomt att fixa hennes rum eftersom hon sover ju fortfarande hos oss. Vi har väntat på att få nya golv sen i början av februari också, men i måndags ringde golvkillen och han är på g. Om ca 1 vecka får vi nya golv i hela lägenheten förutom vardagsrummet där vi har trägolv.
Efter att golven är lagda får Nike flytta in på sitt rum, jag hoppas hon kommer trivas :) En babyvakt ska införskaffat också då vi måste sova med stängd dörr pga av djuren som inte vill sova på nätterna :)

Det verkar inte som att nån nappat på våran annons på blocket om att byta lägenhet, vi får väl helt enkelt bo kvar här tills vi hittar ett hus. Trivs faktiskt jätte bra här på Frösön och jag hoppas att vi i framtiden ska ha råd att köpa hus här. Patrik ska förhoppningsvis börja plugga vindkraftverk i Augusti, jag vill verkligen att han ska komma in på skolan så han får göra något han verkligen vill! Vi får se vad som händer helt enkelt.

Undra vad vi ska hitta på med i dag då? Fortsätta pyssla på lite inne kanske? Jag är snorig och har ont i halsen så det blir inga häftigare aktiviteter iallafall. På sin höjd en liten promenad! Frisk luft varje dag är ett måste!

Nike är så himla duktig, hon reser sig mot saker och går längs möbler. Hon har varit lite feg av sig, men nu verkar det som allt släppt och hon far fram som ett skållat troll. Inga värre olyckor än. Hon är duktig på att landa på den mjuka blöjrumpan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0