Rolig dag!

Godmorgon Lördag!
I går pratade kväll pratade vi om hur duktig Nike är som har sovit hela nätter i en hel vecka nu.. vad tror ni hon gör i natt då? Jo hon vaknar vid tre tiden. Hon somnade snabbt om , jag tror det är tänder som spökar igen.. jag har sett att det håller på att spricka fram en tand nere.

I dag ska vi i väg på en massa skoj, först ska vi på skotercross sm uppe på skidstadion. Nikes polare Joline, hennes pappa kör skotercross och ska tävla så vi måste ju dit och heja på han.. han har en liten bebis hejarklack han, det är fasiken inte alla som har det :) Madde och Livia skulle kanske också möta upp oss, skoj :)

Sen efter tävligen drar vi till Ås och ska kolla när syrrans ungponny tävlar, fast dock inte med syrran. Duktiga dressyr ryttaren Ronja Ahlberg har lånat Bogart för att tävla honom. Bella är ju mest inriktad på hoppning så då lånar hon ut honom till Ronja lite då och då så han får vinna lite dressyr tävlingar också ;) Förjävla duktig häst de där alltså! Han är verkligen nått speciellt. Så ung och redan så himla duktig!

Ikväll blir det nog som vanligt, lugnt och skönt. Kika på en film kanske? Jag vill ju se Paranormal Activity 2 men Patrik är så tjurig. Han vill se den i stugan i stället! Han tror den blir hemskare då! Det gör den säkerligen med tanke på att jag är helt säker på att det spökar där.. Usch!!!

Ha en bra dag ALLA ni som läser, vilka är ni igentligen? Vågar ni inte ens lämna ett litet hej? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vill han att den ska bli hemskare..ussh jag klarar inte av att se 2an..kanske e extra känslig som gravid men men. Jag läser ju självklart men det vet du:) kramar

2011-04-09 @ 15:35:24
URL: http://prinsessmamma.blogspot.com
Postat av: Therése

Jag läser ju såklart! =)

2011-04-10 @ 09:45:45
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0