Sorg!

Skulle göra ett inlägg med massor av bilder från helgen men när jag skulle föra över alla bilderna så dog kameran, så jag gör ett nytt försök ikväll.. kika in då :)

Vi hade ruggigt bra väder igår, vi for upp till fjälls och byggde en liten grop och satt oss och sola hela dagen.. jag gör samma misstag och smörjer mig med morotsolja bara för jag vill bli brun, men bränner mig varje år. Haha! Solen är ju så stark nu på våren så man måste ju nästan smörja in sig med solskyddsfaktor. Är lika röd som en kräfta i ansiktet :) Snyggt!

Idag har vi också varit ute och myst i solen, dock själva! Nike sov och jag solade! När vi kom in kollade jag runt lite på internet och möts av tråkiga nyheter. Dom som dog i Thailand i helgen kommer från grannbyn och jag har vänner som kände dom. Jag blir helt tom, det finns liksom inga ord. Deras liv är slut.. så unga. Dom kommer aldrig mer tillbaks! Jag blir så ledsen när jag tänker på döden. Man vet aldrig när den kommer, och vem den tar med sig! Man måste vara rädda om varandra för man vet aldrig, livet hänger verkligen på en skör tråd. Jag är så himla rädd att någon i min närhet ska dö, jag tänker på det varje dag! Man ska vara tacksam för varje dag när får..






Kommentarer
Postat av: Therése

Vilka fina bilder på dig! =)

2011-04-05 @ 22:32:09
URL: http://haileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0