Boring!

Känner mig lite nere idag, kanske är det för det snöar ute. Jag ser liksom ingen ände på den här jäkla vintern! Jag vill ha sol och smältande snö. Jag vill ha på mig ballerinas och en snygg klänning! Har suttit och kikat på lite vår/sommar kläder nu på förmiddagen och drömt mig bort.

Jag vill verkligen vara mammaledig resten av mitt liv, men jag vill även ha pengar. Är så less på att aldrig ha några pengar. Jag vill ju shoppa en massa nytt, jag vill ha en helt ny garderob, jag vill ha nya skor and so on.
Man kanske ska börja jobba lite extra på helger och kvällar? Men vart i så fall? Är inte så jätte sugen att gå tillbaks till mitt gamla jobb faktiskt.

Ge mig soooool och värme innan jag typ dör!


Ja tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0