IKEA tripp.

Jag är så trött, skulle kunna somna sittandes på fläcken! Måste lägga mig i tid ikväll så jag orkar med IKEA i morgon. Fast det är nog ingen risk att man inte orkar med IKEA :) Hehe!

Idag har vi varit hos Therese och Joline, hon bjöd på något som jag inte minns namnet på men smarrigt som tusan var det!  När vi skulle åka därifrån tyckte jag det lukta lite illa från Nikes overall, Thereses lilla katt hade nämligen varit där och pissat lite, och även i hela Maddes skötväska. Haha! Dom små söta djuren är inte alltid så snälla!

Skrev ner som få sakerna jag behöver från IKEA, listan blev lång :) Kom visst på en massa saker som vi behövde.

Värmeljus
Halkmatta till badkaret
Haklappar
Sängkläder
Stekspade
Vitkökspress
Hörn och eluttags skydd
Blommor
Ramar
Dörrmatta
Skohylla


Nä, kanske är dags att krypa ner i sängen snart. Therese hämtar oss kl 8 i morgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0