SAKNAR!!

Idag var vi varit på Wilmas 2års kalas. Det bjöds på korv med bröd till lunch och sen en massa smarrigheter. Tårtorna var super goda så hela två bitar slank ner utan problem :)


Födelsedagsbarnet i egen hög person med munnen full av godis.


Födelsedagsbarnets mamma. Min fina vän Frida!


Frida åt lite för många tårtbitar ;)

Nike kalasar för fullt. Med vatten och majskrokar :)



Efter kalaset åkte vi och lämnade älsklingen hos farmor och farfar. Hon ska nämligen sova där i natt. Vi ska ju ut och äta! Men inte på det stället som det var tänkt, vi fick tänka om i sista sekund för Dalwhinnie´s var fullbokat. Så går det när man är ute i sista sekunden med att boka bord. Det får bli Loftet i stället, jag har aldrig ätit där så det ska bli spännande. Vi kommer nog att skippa bion, vi hyr med oss några filmer hem istället så jag kan somna 10 minuter in i första filmen :) Jag blir alltid så trött när vi ska kolla på film.. haha!!
Nä men fy vad jag saknar min lilla finis, känns som jag skulle kunna åka och hämta hem henne och skita i middag och allt. Eller nä, man ska ta vara på den lilla egentid man kan få. Men det är tufft! Jag vill ju vara med henne hela tiden ju!
Patrik la sig och vilade och jag fastnade framför datorn. Ska städa lite nu i lugn och ro innan vi ska iväg.

Ha en bra kväll allesammans, det ska vi ha :)




Kommentarer
Postat av: Erika

Vad är det rosa hon håller i? Är det en skallra? :)

2011-02-15 @ 16:30:23
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0