Sol i sinne.

Vilken underbar dag, efter vi ätit frukost klädde vi på oss och gick ner på sjön. Vi gick och gick. Var nog ute och knallade i närmare två timmar. Det var så himla härligt, solen värmde faktiskt och jag fick riktiga vårkänslor. Blev faktiskt riktigt sugen på att åka längdskidor, det var många som var ute och åkte i spåret nere på isen och det såg så mysigt ut. När jag gick i skolan fanns det inge värre än att åka längdskidor på idrotten. Men nu på äldre dar så inser man tjusningen i att få glida fram på ett par skidor. Haha!






Efter den härliga promenaden åt vi lunch och svidade om för kalas. Frida och Simon bor i samma område som oss så man kan nästan säga att vi bor grannar. Vi var där i ett par timmar, sen ringde mamma och frågade om vi ville följa med till krokom och äta. Det ville vi såklart. Fick skjuts av syrran tillbaks till stan sen! Vi har hunnit med mycket idag :) Fick sms av stället där jag beställde hissgardinen ifrån att gardinen låg på ICA och väntade på mig, så det första vi gör i morgon är och hämtar paketet.


Nike och hennes tremänning Nikita myser.


Frida och Vide 2 månader.

Födelsedagsbarnet fick jag dock inget kort på, han hade fullt upp med kompisar och paket :)

Kommentarer
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

härliga bilder :)

2011-02-11 @ 14:36:26
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0