Top model nästa!

Idag har jag, Frida, Felicia och Madde varit modeller för en dag. Tillsammans med en massa andra Östersundare förstås. Jag måste säga att jag är besviken.  Man fick välja om man ville ha en vardags make eller fest make, jag valde såklart fest make för jag ville ha lite extra! Hon som sminkade mig var ju inte så duktig, nå jädla kladd blev det. Hade gjort det tusen gånger bättre själv. Jag var alltså missnöjd redan innan vi började ta bilderna. Vi fick ta sammanlagt ca 60 bilder var. Hittade bara fem bilder som jag var någolunda bra på. Så jag är inte helt nöjd med dagen. Madde blev i alla fall jätte fint sminkad. Hon var väl den som blev bäst av oss fyra! Det är bara att konstatera att man inte är något modell ämne :) Meen, slut klagat nu! Det var en helt ok dag, roligt att få komma hemifrån ett tag. Tänker inte göra som alla andra och lägga ut en bild från dagen som profilbild på facebook, jag bjuder på några bilder här i stället!




Imorgon är det alla <3 dag. Ingen speciell dag tycker jag, vi firar den inte i detta hushåll. Jag ska skriva in mig på Step-in också, är less på att stå framför spegeln och lipa. Nu ska jag göra något åt det! Fettet ska rinna :) Jag är så taggad så jag tror jag spricker! Ni får en bild till.7


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå snygga bilder!! Jag hade också velat göra en sån grej...särskillt att få bli sminkad. Men det var ju synd att din sminkös inte var nå bra =/ Vi måste hitta på något i veckan =D Typ djungelhuset som Therése föreslog...

Kram

2011-02-13 @ 23:19:42
Postat av: Frida

Meeeen ditt jävla SNYGGO!!!! Vilka fina bilder!! kanon!!

2011-02-14 @ 07:08:57
URL: http://mammanfrida.blogg.se/
Postat av: simone H

Snygg du är :)

2011-02-16 @ 12:36:26
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0