Mys-dag!

Godmorgon!
Sovmorgon fick jag ju fet glömma iallfall, även fast det blev sent igår så vaknade lillan prick kl åtta och börjde snacka. Så det var bara att kliva upp. Jag var helt säker på att det var lördag också men det är ju bara fredag :(

Gårdagen på Ikea gick snabbt, tiden går ju snabbt när man har roligt. Hittade faktiskt massor av fina saker. Vi var på min nya favvo affär också BOOM, guuud va mycket fint dom hade där. Jag ville handla allt :)
















Förutom massa småkrams på Ikea fick denna vårjacka från HM följa med hem. Gillade den jätte mycket! 399 spänn gick den på, det tyckte inte jag var så farligt!




Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh så mysigt ni ser ut att ha haft...och vilken fin jacka:) kramar

2011-02-18 @ 14:03:17
URL: http://prinsessmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0