Se upp i backen, 1000 hål i nacken! Eller hur var det?

Vi har verkligen inte tid att bli sjuka. Denna månad går det verkligen inte! Nike vaknade i morse och var hes och hostig men pigg. Under förmiddagen blev hon sämre och jag tyckte att hon blev varmare.. Vi fick ställa in dagens planer och ta det lugnt.. Tills Patrik ringde och frågade om vi inte ville med på skidleken och grilla. Det passade så perfekt eftersom Nike skulle sova så då kunde hon ju lika gärna göra det där. Vädret som varit strålande hela dagen utbyttes till snöstorm lagomt till vi skulle grilla, men det var mysigt ändå.




Jag fegade ur och var tvungen att bromsa lite! Haha.


Lilla sjuklingen sov som en stock.

Det var en mysig eftermiddag. Patrik har ett väldigt bra jobb måste jag säga. Det är inte alla som kan grilla och umgås med familjen på arbetstid :)

Nu har Nike vaknat, fy så hon låter. Hoppas det går över snart! Det börjar stickas i min hals och nyss nös jag typ 100 gånger! Jag vill inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0