Åh vad frustrerande det är att inte kunna ...

Åh vad frustrerande det är att inte kunna sova. Jag måste ju verkligen sova för Nike kan ju vakna Närsomhelst och vilja göra morgon! Fast jag hoppas ju att hon sover hela natten som alltid men man vet ju aldrig med dom små! Tankarna bara susar runt i huvudet mitt, inget jag tänker berätta om här (än) men det är mycket att tänka på! Det ser iaf ut som att det blir en liten tripp till Huvudstaden nästa vecka, ska boka flygbiljetter till mig och trollet det första jag gör i morgon bitti. Vi ska äntligen få träffa tvillingarna och Frida, och Wiggo förstås. De lilla charmtrollet får jag ju inte glömma! Kan bli spännande med fyra barn under två år i samma lägenhet. Men det ska nog gå toppen tror jag! Åh, jag längtar ihjäl mig. Ska pussa o krama sönder dom :) Kan ju bli spännande att resa 60 mil med en liten, tur jag har ett snällt barn :) Nä nu blev jag hungrig också, måste upp och äta nåt.. Det står en semla i kylen men den ska jag inte röra! Inte det bästa att klämma en sån kaloribomb innan läggdags. Haha! Eller?


Kommentarer
Postat av: Frida

Ursch för jobbiga tankar! Dom får vi ta itu med!! <3

2011-01-14 @ 08:15:59
URL: http://mammanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0