En dag på stan.

Nike slog upp sina blå vid halv elva i morse. Hon drack visseligen en flarra välling vid halv sex och somnade om igen. Frida och tjejerna kom en sväng mitt på dagen, behövde hennes hjälp med en grej.

Sen for vi in till staden. Jag fick ju ett presentkort på en guldsmedsaffär i julklapp så jag gick in och beställde hjärta med trollets namn och födelsedatum. Skit snyggt var det!
Sen fick det bli middag på Sibylla, måste ta tag i min diet igen. Men man kan ju inte börja mitt i veckan, jag får vänta tills på måndag :)
Jo, jag fyndade faktiskt en skit snygg kofta på Lindex, den hade kostat 299 :- men var nedsatt till 75 :-

Jag och Frida pratade lite dop medans vi traskade runt på stan. Nike är ju inte döpt, jag är inte så mycket för de här kyrkliga. Men jag skulle helt klar kunna tänka mig att ha en namnfest för henne. Måste diskutera det med Patrik när han kommer hem :)

Fy vad det luktar illa, tror det är en blöja som behöver bytas :)


Kommentarer
Postat av: susie

tänker lika som dig där, jag är inte så mycket för det här med kyrkan..

2011-01-12 @ 11:02:18
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0