Fixdag!

Lilla familjen vaknade halv elva idag, skönt att vakna och känna sig pigg för engångs skull. Jag började plocka ihop allt som skulle till återvinningscentralen. Skönt att bli av med alla kartonger och barnmatsburkar.

Tvingade ut Patrik i förrådet med lite saker som stått och skräpat Nikes blivande rum. När Patrik kommer in igen berättar han den trevliga nyheten att min cykel blivit sluten.. ur förrådet. Jävla idioter. Att man inte kan få ha något ifred. Det sjuka är att det måste vara någon på gården eftersom man måste ha nykel för att komma in till förråden. Ser jag någon på min cykel ska jag fasiken jaga ikapp den och slita personen av cykeln! Nog om det nu.

Mamma och Pappa kom in och hälsade på en sväng också, jag gjorde mackor i mackjärn. Det var mumsigt!
Lillfisen ligger i vagnen ute på balkongen och sover & storfisen ligger i soffan brevid med och snarkar. Själv ska jag nog spika upp några tavlor på Nikes rum, fan att det måste vara betong väggar allt blir så mycket tjorvigare då :/

Hyrde Karlsson, Karlsson tidigare idag som jag tänkte vi skulle se ikväll. Har hört mycket bra om den filmen så jag hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0