Jag vill ha nytt!

Åh, kan ingen skänka mig några hundra tusen så jag får köpa en massa nytt till mitt hem. Idag har jag suttit och drömt mig bort hos en massa inredningsbloggare. I morgon ska jag iaf lägga ut våran sängram på blocket. Lite drygt 1000 spänn måste vi få för den. Den är ju inte så gammal och kostade ändå ca 2500:- med sängbord. Den är fruktansvärt ful, men någon borde ju vilja köpa den :) Smaken är ju som baken trots allt!
Nya tapeter i sovrummet blir det också inom en snar framtid. Sen är det bara köket kvar, vardagsrummets tapeter duger. Dom är helt ok! Men i köket vill jag ha en ljusare tapet! Vi kanske tar köket samtidigt som sovrummet?

Dessa snyggingar vill jag se i mitt hem.










GE MIG!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Byrån vill jag också ha.. Har suktat läääänge.. Vet bara inte vart jag ska ha den ;)

2011-01-31 @ 19:56:30
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Gisela

Du får göra plats någonstans :)

2011-01-31 @ 22:02:47
Postat av: Frida

Vitt är så jäkla fräscht!

2011-02-01 @ 07:37:54
URL: http://mammanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0