Mammaträff!

Idag har vi haft en riktig mys dag med alla mammorna från mammagruppen. Anna som flyttade till Hudiksvall för nån månad sen var i stan och hälsade på, så då passade vi på att träffas. Lika trevligt som alltid! Är så glad att jag hamnade i världens bästa mammagrupp :) Några timmar flög förbi och det blev dax att åka hemåt. När jag klev av bussen här i Valla så frågar busschauffören mig om jag vill ha hjälp ut med vagnen.
Kors i taket alltså. Har aldrig hänt förut. Antingen var han ny eller så var han bara på bra humör för dagen. Är det bara jag som tycker att 99 % av alla busschaufförer är riktiga surisar?





Nike & Nils chillar.

Kommentarer
Postat av: Madde

åhh jag ville också vara med! Dumma jobb :)

2011-01-08 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0