Måndag 24/1-11

Måndag, igen! Veckorna består av måndagar och fredagar. Dom andra dagarna då? Vart tar dom vägen?
Nike springer runt i gåstolen och låter som ja, ett monster typ. Jag försöker skriva lite här men det är inte så lätt när man måste hålla reda på odågan som far fram som ett skållat troll. Vi har ju ingen grind för trappen än så det gäller att ha koll på vart hon är så det inte händer någon olycka.

Idag ska vi fördriva tiden med att gå på stan. Jag blir lätt lite rastlös av att bara va hemma hela dagarna. Nån liten utflykt varje dag behövs för att inte klättra på väggarna. Jag skulle beöhva göra en storstädning också men den får vänta. 

Sen är jag lite arg och besviken också. Det gör ont att se någon man älskar ledsen. Det har varit lite mycket sånt på senaste tiden!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja sallad är fräscht och gott! Tyvärr har jag lite svårt att blir mätt på det, men med kött och stekta champojoner i blir det kanon :D

2011-01-24 @ 21:47:29
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0