Sovmorgon!

Fick sovmorgon i morse, nike vaknade halv nio och fick en flaska välling sen somnade hon om och när hon vaknade sen gick patrik upp med henne. Jag vaknade vid tolv tiden, Skönt! Men om jag ska vara ärlig är jag mycket piggare om jag inte sover så länge på mornarna!

Mamma kom när hon slutat jobba med den ur snygga spegeln vi fick av dom i julklapp, den är så stor så den fick inte plats i våran bil.
Den fick inte heller plats på väggen där jag planerat ha den så nu måste jag tänka om. Jobbigt när det inte blir så som man planerat i huvet, jag vill inte lämna tillbaks den heller för den är verkligen super fin. Jag får helt enkelt möblera om lite!

Vi såg ju som sagt The Experiment igår, obehaglig film. Jag var så arg och frustrerad typ hela filmen. Dock så tyckte jag att den slutade väldigt konstig. Aja helt ok film men jag skulle inte rekomendera den. Sjukt längesen jag såg en riktigt bra film..

Ska passa på att laga lite mat medans nike sover, idag blir det fläskfilé och kroketter.. Slurp som Maria säger :) Har en massa kort som jag vill visa men kamera sladden är hos svärföräldrarna, patrik ska dit i morgon så han får ta med den hem då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0