Stockholm i mitt hjärta.

Har spenderat två härliga dagar i Stockholm hos Frida, Håkan och barnen. Hade kunnat stanna några dagar till, två dagar kändes för lite. Vi har iallafall haft det super mysigt och det har gått jätte bra med alla fyra barnen. Vi har väldigt snälla barn måste jag säga! Tvillingarna var lika underbara som jag förställt mig. Wiggo hade vuxit mycket sen sist och är lika charmig och söt som vanligt.
Frida är min bästa vän, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Jag får alltid skratta när jag är med henne. Så mycket som jag skrattat dom här dagarna har jag inte gjort på länge. Jag längtar redan efter dom men nu dröjer det ju inte så länge tills jag ska ner igen, bara en månad kvar!
Slänger in lite bilder.


Nike och Wiggo leker så snällt med varandra.




Helt plötsligt fick Nike en massa hår :)


Jag och Dante









Frida med alla sina barn :)


Underbaringarna Dante & Alton.


Myser med Alton.


Ute på promenad.




Nike hade fullt upp med att kolla vart Wiggo höll hus.




Dante & Atlon?? Alton & Dante??


Fina familjen.


Påväg hem från Globen.



Myser med grabbarna innan vi ska åka hem.




Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Vilka godingar! : )

2011-02-01 @ 20:27:13
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0