Trött!

Sov ju som sagt hos mamma natten som var, vi åt nån slags kyckling wok till middag som var super god. Sen placerade vi oss i soffan och käka chips och kollade lite på tv. Nike somnade inte förän vid ett tiden. Hon var pigg och glad och ville sitta i soffan och mysa hon med ! Vi vaknade vid tio tiden och käkade en god frukost, sen åkte jag och gumman iväg till Therese & Joline för att kolla in deras nybygda hus.. Snacka om att jag blev avundsjuk. Huset var super fint och det var så himla tjusigt inne. Jag vill också ha hus och allra helst nybyggt. Joline var otrevlig och sov undertiden vi va där  :) Så Nike fick nöja sig att leka med oss vuxna.

Nu är jag hemma och har tvättat några maskiner, gumman somnade som en stock vid halv åtta. Jag hoppas hon sover hela natten. Men med tanke på att hon inte sovit i mer än en halv timma idag så borde hon sova bra nu.
Jag ska ställa mig och diska lite sen blir det sängen för mig med. Imorgon är det fredag igen, patrik slutar jobba på eftermiddagen så vi får roa oss själva imorgon, kanske försöka komma ut på en promenad om det inte är snöstorm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0