Mys

Igår hade jag, Nike, Camilla och Lava en heldag hos Therese. Vi hade det super mysigt, surrade och åt :)
Barnen skötte sig utmärkt hela dagen och kvällen. Jag tror vi kom hem vid halv tolv i natt. Tiden går fort när man har roligt. Synd att inte Madde & Livia kunde vara med.

Vi har även börjat planera en liten tripp till Västsjön för oss mammor och barn. Få komma iväg några dagar och bara mysa och äta gott. Therese är en hejare på att baka och laga mat så vi har tur som lärt känna henne ;)

Jag älskar verkligen livet som mammaledig, jag skulle kunna vara hemma hela livet. Få umgås med härliga mammor och fika hela dagarna :)




Lava & Nike

Nike & Joline

Therese lagar mat i deras fina kök

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste säga att det var ett himla fint kök hon hade!!!

2011-01-10 @ 11:55:59
URL: http://mammanfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0