Depp.

Var några dagar sedan jag skrev här. Känner mig lite halv hängig idag, har som ingen lust till nått känns det som. La precis ut nike på balkongen så jag hoppas hon sover någon timma så jag kan slappa lite.. fast jag skulle behövt städa. Får köra en turbostädning och lägga mig i soffan sen! Ikväll kommer det en kille som förhoppningsvis ska köpa våran sängram. Hoppas, hoppas :)

Imorrn får jag äntligen hem min crosstrainer, så nu ska jag trampa minst en timma per dag. Det måste jag väl klara va? Längtar tills jag får köra igång :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Underbart med crosstrainer! Jag var så jäkla otränad så jag var helt slut efter fem minuter första gången ;D men nu orkar jag mycket längre! Det är jobbigare än man tror men man ser resultat på orken väldigt snabbt också :)

2011-03-21 @ 15:30:14
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0