KISSIE!


Har precis kolla på Debatt som Kissie medverkade i ikväll. Herregud! Tycker tjejen att hon ser bra ut? Hon ser ju ut som ett monster. Ingen vill se ut sådär som hon gör! Att hon förstorat brösten säger jag inget om, men resten. Hon har gått över gränsen. Läpparna är ju så jävla stora så dom rör sig ju inte ens när hon pratar! Aja, nog om henne!

På måndag börjar jag med barnmatsdieten. Nejdå :) Jag ska ge LCHF ett nytt försök. Jag har ju inte så många kilo ner till min innan graviditeten vikt. Och jag känner att det är dags att gå ner dom nu, vill känna mig någolunda bekväm till sommaren, kommer ju aldrig få tillbaka mig kropp som jag hade innan, det är bara att acceptera. Så det gäller att göra det bästa av situationen. Är det någon som läser min blogg som kört LCHF? I sånafall får ni gärna dela med er av lite recept.



Myser i min älsklings filt från BOOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0