Västsjön

Vi är nyss hemkommna från en lång helg i stugan. Vi åkte ju som sagt upp i torsdags, vi kom fram rätt sent. Vi gjorde varmamackor och spelade kort. Jo just, jag och patrik var ut på en liten skotertur men det var så kallt så vi vände om hem rätt snabbt igen. Fredagen vaknade jag tokförkyld.. men inte kunde man ligga inne och lata sig heller, solen sken så vi gjorde iordning lite fika och varm chocklad och tog en sväng med skotern. Nike bäddade vi ner i skoterpulkan och där sov hon som en stock tills vi stannade skotern på gården när vi var hemma igen :)











När nike vaknat fick hon åka skoter för första gången. Patrik åkte några varv på gården med henne och hon verkade gilla det jätte mycket. Så Patrik lovade henne att hon skulle få en skoter om ett par år :)









Lördagen var både jag jag putte dåliga så vi gjorde inte speciellt mycket. Patrik körde lite skoter och vi andra åkte ner och satt oss på sjön och pimplade. Svärfar fick 5 st fiskar, medans det ekade tomt på fiskar hos mig och svärmor. Lika bra kanske, jag tycker att fiskar är fruktansvärt äckliga varelser som jag helst inte vill se. På kvällen åt vi svärmors goda wok. Jag kände ingen smak tråkigt nog men jag vet ju att den brukar vara god :) Sen kollade vi på Mellon, fy fan säger jag bara. Sista gången jag kollade på den skiten. Usch!











Nike har blivit så duktig på att vinka och klappa händerna. Lilla älsklingen vår!

I morgon är det måndag igen, vi har inga planer inför veckan. Hoppas på fin väder så vi kan gå ner på isen och promenera. Hoppas förkylnigen ger sig snart, det är ju så jobbigt att ha huvudet fullt av snor. Blää!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0